Sol o hosta

Ja idag är alltså min första semesterdag. Gissa vad som händer då under helgen, jo familjen blir vrålförkyld! Grattis!! Men ja hoppas de snart är borta igen.
I fredags var det midsommar o den spenderade vi i Botered med fam Roos. Så underbart trevliga o de va jätte kul verklighet. Tills runt 9 då migränen kom som ett brev på posten o jag kastade mej på första bussen hem o kräktes. Kvar blev P helt ensam😥 ja de blev lite kaos där o missförstånd men allt löste sig.
Igår började jag även måla huset på framsidan o jag han en liten bit innan de var promenad dax.
De är nämligen de vi numera gör varje dag😐 vare sig man vill lr inte, visst de e jätte bra att den ena drar när den andre inte vill men idag.... Nä super ont i halsen o hela kroppen verkligen, ja har iof 2 v att bli frisk på men de va inte så jag ville att min semester skulle va.
Nä på med bikinin o kämpa tillbaka brännan, troligen kommer J få sina sprutor idag, allt för att hon inte ska bränna sig där nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0