Sjuk

Vad är oddsen att man blir svin sjuk i någon jävla influensa från helvetet när man på pappret iaf blivit frisk ( inte hade möte med läkaren ännu, segon ) ja tydligen sky höga i mitt fall. Igår var to.m P hemma o jobbade för han hade inte fått sova alls o knappt ja heller kändes de som. I natt sov ja ännu sämre men hade lovat J en tur till stan som oxå blev Överby. Det blev lite lack, bikini, jacka, träningsbyxor, sport bh o shorts. O sen lunch på briggen. Väl hemma kände jag att ja aldrig skulle gått utanför dörren. Min hosta är om möjligt ännu värre o ett steg gör mej andfådd o svettig. På lördag kommer massa folk hit i grillar i nästa lördag går flyget till Grekland, vilket betyder att ja måste bli frisk NU!!!! Hostmedicin, espiritox, halstabletter o te vad mer kan man göra? Att sluta röka ska göra en frisk inte sjuk trodde jag men icke. Att man blir typ "sjuk" hör tydligen till har jag nu läst mej till. Ja, ja livet går vidare o de kunde varit värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0