byggfix

Idag vaknade jag upp till regn, usch. 
Det betyder att hösten är på ingång vilket inte alls e min grej, inte vinter heller iof de är ännu värre.
Båda formerna i små doser är okej i just mys faktorn att tända extra mycket ljus o snart tända kaminen o va ute o elda i skogen o grilla de är helt okej men allt där emellan kan kvitta för mej.
Jag är en soldyrkare o kommer alltid att vara, en resa till något ställe med snö finns inte äns på kartan av något jag någonsin skulle göra.
 
Som sagt vaknade till regna o det betydde idag att det blev trånging inne
ist för i solen.
Blev ingen tisdags loppis idag som det brukar med dock morron fika med C ist.
Senare kom mamma o vi drog iväg i vanlig ordning för "byggfix" fasadfärg o stuprör stod på listan idag-
 
Pappa kom o vi käkade middag allihop utom P som skulle iväg på lite uppdrag till stan.
Jag tittade på medans päronen satte vindpapp o P drog på tur med M till berget o än är dom inte tillbaka trotts att det är kolsvart ute, jag hoppas dom inte trillat över kanten.
 
I morron har jag inga planer alls förutom träning, städning i den mån de går o sen ska jag till jobbet o kramas med några av mina godingar, saknar dom sååååå mycket.
Jag önskar verkligen att jag kommer att vara ganska okej till den 1 november så jag kan börja jobba igen, jag vantrivs verkligen av att vara hemma o som sagt jag saknar mina goa kollegor.
 
Funderar på om jag ska muta min katt med lite godis o se om han vill gosa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0