grattis

Idag är ingen vanlig dag, jo fast de e våran födelsedag.
P orkade inte hålla sig o gav jessica pressent redan igår kväll:P så typisk han.
I morse åkte han o köpte frukost  o fina höst blommor medans jag gjorde kaffe o plockade undan gårdagens tydligen "kvarglömda" saker som inte hittat till diskmaskinen:P
Sen åt vi en lång o lugna frukost allihop innan P körde Jessie till skolan o åkte till jobbet.
Sånna mornar älskar jag, lugn bara lugn o ro.
Jessie va jätte glad över sina pressenter.
Idag är det precis lika vackert väder som den dagen hon föddes, tänk att det redan gått 15 år, herre gud vart tog tiden vägen?
Jag är så lyckligt lottad över min familj, allt vi gått igenom för att komma dit vi är idag.
Jag skulle aldrig vilja vara med någon annan, denna mannen är verkligen den jag vill dela hela mitt liv med som jag alltid sagt, o efter vad som närmar sig 17 år älskar jag honom bara mer om de är möjligt.
Så många i vår bekanskap går isär just nu, är det bristen på kärleken lr är det orken, är det ett grönare gräs som lockar?
Jag tycker det är hemskt synd iaf, jag blir verkligen ledsen för vissa av dom, vissa kunde man väl förstått att de skulle bli så här för länge sedan.
Att laga ett trasigt förhållande med att köpa saker funkar väl sällan, men de är ändå tråkigt.
Vissa par önskar jag man kunde klistra ihop o ge lite kärlek på burk.
Men kärlek är inte så lätt som de låter, båda måste vilja.
 
Jag vet att jag nog kanske är ganska dålig på att visa min kärlek....vem vet ja kanske behöver en liten omformning oxå:)
 
Nä dax o röja upp lite o sen blir det gå o handla o sen kanske slänga ihop lite muffins till kalaset, idag kommer nästan hela familjen Lundgren hit o grattar o äter tårta som L har bakat, ska bli spännande o se hur den ser ut, god vet jag redan att den är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0