ville bara säga...

Torsdag o ledig dag, har gjort så gott som inget alls idag då det regnat. jag blir lätt deppig av dåligt o trist väder. Lyser solen vill jag förändra värden o regnar de så vill jag gräva en grop att hoppa ner i. Konstig de där hur lite ljus i livet förändrar så mycket.
Idag har jag inte varit ute o gått, ännu! Men det ser ut som att solen kanske tittar fram snart så efter att middagen ät uppäten o alla andra saker som letande av avslutningskläder är gjort då, då SKA jag gå ut o gå. Har tittat på det senaste avsnittet av Biggest loser o är verkligen full av beundran hur dessa människor lyckats. Inte för att en överviktig människa på något vis är sämre men va fan kan dom kan väl jag lr? Jag har ju såå mycket mindre att bli av med.
Så som jag sa häromdagen här börjar min resa!

Idag fick jag ett "Ville bara säga att jag älskar dej <3 " jag är verkligen över att jag har den bästa sambon man kan tänka sig. Det finns ingen annan människa jag skulle villja dela resten av mitt liv med, Utan honom är jag verkligen halv. Att vara utan honom ens en dag känns som en mindre evighet. Jo ibland vill jag kväva honom i sömnen o sparka han på smalbenen tills han gråter men dom stunderna varar inte så lång tid ( som tur e ). Det är bara han o Jessie som kan få mej så arg, förtvivlad, ledsen o vansinnig. Jag skulle aldrig vilja byta honom, han är verkligen mitt allt. Jag kan ärligt säga att jag är lika kär i honom nu som för 16 år sen, om inte mer. Jag älskar dej så mycket. Så när jag får ett sånt litet sms så får det mej nästan att gråta av lycka, lycka över att hittat just dej som älskar mej<3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0