tidsoptimisten

Snacka om att ha huvudet fullt...skulle lagat middag o vad har jag gjort.
Inget alls typ, jag är värdens mest tankspridda verkligen.
Jag hoppas att inte min underbara sambo dör av svält nu bara....bästa o ta av hänglåset på kylen så han kan göra lite egen mat sen....samvetet o nu även min mage klagar lite kan man ju säga nu.
Ja ja i morron e en annan dag o då kan jag ju alltid försöka vara en bättre sambo:P
Sitter o ser på amerikanska RH of NY som går på hypnos för att sluta röka, ja vem vet de kanske funkar, tills att man bara ska testa en för o se om de funkar.
Nä de e inte lätt de här, inte för att det är så jävla svårt heller så varför gör man de inte bara?
Förra vintern när vi slutade så var de inga problem alls o gud va pengar man varje månad bara eldar upp verkligen.
Jag tycker verkligen de ser så jävla illa ut, så jävla billigt o luktar så jävla illa, så varför? Ja en jävligt onödig last är de iaf.
Idag är jag än så länge fri men om jag känner min sambo rätt har han nog fallit redan till frukosten idag.
Känns som att de pengarna man eldar upp kan man göra så mycket annat för o det behövs verkligen .

Nä, nu ska den här tidsoptimisten ta sin bok o gå till bussen. Gå till jobbet o vara så trevlig att det gör ont mot alla o sen ska jag åka hem med fina C o kanske ta en kaffe o häva ur mej lite skit om dagen som gått o alla planer. Sen krypa upp i soffan o försöka bli den där super sugna sambon framåt sovdax.....Ja du de här kräver nog mer planering än va jag först trodde, kanske ska satsa smått o inte gå ut för hårt på alla fronter på en gång, har varit lite väl mycket av de idag redan.....så vi kör på lagom trevlig o småsugen..ja de kan nog funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0