pw

Morronen började tidigt här idag med väckning av en sur o gnällig tonåring som inte alls va sugen på att stiga upp, men de gick vägen till slut. Jag låg på soffan med Melwin o tog de lugnt o skrek med mild o förmanande röst var 10:e min att du va de minsann dax att kravla sig ur sängen. När hon äntligen kommit iväg till skolan så vad det dax för mej att få röven ur soffan o gå ut o gå. En timmas promenad idag o mitt knä gör sig påmint. Sen va de bara o hoppa in i duschen o va klar för jobbet på 10 min med allt då jag o mamma skulle dra iväg på en av våra vanliga tisdagsrundor. Dessa som alltid innefattar en "To Do" lista, man är magiskt lycklig varje gång man lyckas komma till halva. Idag han vi med början;P
Mamma ska upp till när med sin moster o jag ska jobba så det blev mat på KB o iväg hem o äta innan ja nu ska stressa iväg o jobba strax. Ska bli så skönt med 2 dagar ledigt för att hinna tvätta o måla o lite annat smått. Gav Melwin avmasknings medel idag, tycker han har blivit så mager den senaste tiden, kan ju va att han är ute o springer mycket oxå men här lämnar vi inget åt slumpen. Köpte massa goo mat till han oxå så han äter upp sig lite.
Har till o med hunnit springa ut o plantera de sista potatisarna i landet nu innan ja ska gå.
Har inte rökt sen igår, ja dagen e ju inte slut än med vi gör ett försök. 50 spänn på att min sambo inte skött sig lika bra....men ja hoppas ja har fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0