dammråttor

Ledig måndag efter jobbhelg,härligt
Men vädret visar över 50 mm regn vilket inte är lika kul, lusten rinner av mej så fort solen försvinner.
Under fredag o lördagen när jag jobbade o efter jobbet så hans de med en del smått o gott. Det var ju verkligen kanonväder ända tills i går. Så nu är altanens nya väggar satta mot utsidan o nästan färdigmålade så även gavelns panel så nu ska de målas o sättas panel o målas igen. Idag var planen att försöka städa i röran här hemma, det är så dammigt här att man vill dö. Att hålla på o bygga o greja gör väl inte de hela bättre kanske. Men de e ju såååå tråkigt att städa, jag vill ha de kliniskt rent men min ork o lust vill inte riktigt de samma alltid. Just nu kollar jag på Djursjukhuset o funderar på om man kanske borde äta lite så att lusten att städa kanske infinner sig trotts mulet väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0