bäbis..

Igår var ledig dag men som alltid är det dagarna med allt som ska göras.
Han ut o gå på morronen sen fixa med Jessies hår o sen bar det iväg mot stan o senare blomsteraffären. Kom hem med lite ny kryddjord o kryddor, även nya stenparti växter o lite annat.
Sen bar det iväg med C för vad som skulle varit en pw med blev ett par min i grillen ist. Sen stressa hem igen för att starta grillningen lagom till att Martin kom från kraftprovets rundan i Trollhättan med sitt lag. Idag har vi varit i stan för att Jessie skulle till tandläkaren o det tag ju hundra år o lite till så att strosa i affärer o se sig om blev det inte mycket med. Hittad dock en för mej ny butik med massa skit fina kläder bredvid Corner som jag verkligen kommer att besöka igen inte alls så dyrt o en massa snygga kläder. Strax kommer P hem från sitt jobb o kör mej till mitt ist. tråkigt o behöva åka o jobba i detta fina vädret, men någon måste ju göra de oxå..hela helgen;( Men efterjobbet idag så ska vi åka o hälsa på en liten ny varelse, Tomas o Louise lilla Vilda.
Tänk att dom valde samma namn som jag ville ha på Jessie, lite komiskt tycker jag o väldigt vackert.
Har jag sagt att jag för ett par veckor sedan impulsköpte en braskamin, 213 kg o nästan lika hög som mej....jo ja vet, så typiskt mej att göra en sån sak, men man måste ju pass på när de e billigt;P
Nä nu ska jag göra ett sista ryck att peppa till mej lite för o jobba..oh hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0