lång natt

Dag 5 efter op, natten var rent jävlig o sov knappt någonting alls.
Bandaget gör att jag inte kan röra mej så mycket som jag skulle vilja tänja ut armen just nu o det kliar så man blir tokig av tejpen o stygnen.
Försöker hålla mej ifrån tabletter så mycket jag kan o träna armen så gott det bara går. Hade en ganska hyfsad dag igår o tränade så mycket jag bara orkade o det fick jag ju sota för inatt o hela dagen idag. Jag inser verkligen nu hur lång tid detta verkligen kommer att ta. Idag har Sandy hjärtat varit här hela förmiddagen, o jätte fina blommor hade hon men sig oxå<3 På eftermiddagen kom mina föräldrar hit o hämtade en hel kärra med massa skräp så nu är det bara o börja gräva upp bakom garaget där veden ska staplas. Tusen saker som ska göras innan vintern snart är här o jag är halv invalid. Sånt här kommer ju sällan lägligt men nu känns som den värst tiden. Saknar verkligen mina goa på jobbet så mycket. Måste försöka ta mej in o hälsa på dom någon dag med just nu finns ingen ork till någonting när jag fortfarande har så ont. Idag fick jag på mej ett brottarlinne från gina o hur jag tänkte där vet jag inte riktigt, kommer väl få klippa av mej skiten när de är dax o sova sen;)
Jessie har hjälpt mej idag med lite vardagliga grejer o hon är verkligen jätte go, men i morron börjar skolan för henne så det blir till att lista ut hur man klär på sig själv men en arm. Mår fortfarande mest bara illa av all mat vilket e skit jobbigt, gör inte så mycket att bli smalare men orken behövs till träningen för att fixa de så det är verkligen till att tvinga i sig mat varje dag. ''''nu ska jag leta upp min rakade katt o se om jag kan muta honom till lite gosande då min andra man e ute o går;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0