äntligen...

Äntligen har jag fått op tid, 7:30 sticker dom dom första nålarna i mej i morron.
P åker med mej o lämnar mej påvägen till jobbet vilket känns väldigt skönt.
Sköt på medecinen i 3 timmar  idag, könde att jag vill försöka minska intaget om det går.
Eftersom tabletterna är väldigt beroendeframkallande vill jag inte ät mer än jag måste, men 3 timmar o sen var de kört.
Jag inser att i morron kväll kommer jag önska mej hela burken igen.
Ikväll har jag en massa duschande framför mej o även till morronen innan vi åker.
När jag kommer in kommer jag att få bedövning i armen som ska sitta i i ca 10 timmar innan jag går igenom operationen o får lite "fina grejer" som sköterskan sa;) sen är det sov dax en stund.
Jag hoppas som sagt att jag inte kommer att må dåligt efteråt så jag får åka hem.
Att sova på sjukhus är inte min grej.
Nä nu har jag snart sett alla djurpolis avsnitt så nu får ja övergå till serier igen....orka att inte kunna göra ett skit.
Melwin ligger bara o sover, han förstår att ut de kommer han inte på ett tag.
 
Jessie är oxå jätte go o nu är hon o köper mat till oss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0