traderar

Tisdag o idag då o de betyder ju som alltid häcken full med saker o göra o de innan jobbet.
Så idag blir de fixa lite hemma o sen göra sig redo för stan o hämta Alfie.
Vi ska möta några av dom andra på jobbet för lunch i Trollhättan innan jobbet.
Jag hinner ju aldrig hänga på o göra saker med dom så i går kände jag att allt annat fick vänta en stund.
Ska försöka hinna in o glutta i lite butiker innan vi möter upp dom andra oxå.
Har budat hem lite små saker på tradera de senaste, tycker verkligen det är kul o komma över saker billigt.
Min snåla sida mår riktigt himmelskt o så blir den lite halvgirig o går bananas.c
Så nu ska jag sätta i nytt hår på Jessie o jag får nytt från Clean parfym o Mary Kay o lite annat.
Näst på listan över saker att buda hem är en massa nya Converse o Please byxor.
Nä nu ska jag fixa o ta mej lite snabb frulle innan de e dax o fixa sig för dagens utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0