kaffe dag!!

Idag är min lediga dag denna veckan, som alltid på lediga dagar knör man in allt man kan o lite till för att hinna med.
Just nu sitter jag med en kanna kaffe o inväntar C som snart kommer o hinkar lite med mej o pratar skit o sen ut o fara lite.
Senare vid lunch kommer S, vi har inte setts på evigheter o då menar jag nog närmare ett år.
Vi som sågs o hördes var o varannan dag förr, men de e så de blir ibland. Man jobbar på olika ställen o livet ändrar sig helt enkelt. Men de ska bli himla kul o ses igen o se om hon har mycket kuligheter på lager.
Trotts de så känns de just nu som att krypa ner i sängen o bara sova tills på lördag hade inte känts så himla illa iaf.

Kom på mej själv i går när ja o en vän satt o pratade om lycka att riktigt lycklig vågar jag nog inte helt vara längre, det händer ALLTID något konstigt så fort jag är nöjd o tillfreds i livet. Ska de va så?
Nu menar jag inte att jag ständigt går runt o e olycklig men ni vet känslan man kan ha när allt bara känns helt okej...då, varje gång händer något. Är de inte nått som pajar så dör någon...
Nä nu kommer C, dax för kaffe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0