regn..

Ledig dag idag o i morron, tyvärr regnar ju dom lediga dagarna bort bara denna tiden känns de som vilket ju är lite trist.
Men de blir snart bättre får vi hoppas.
Lite mys är de med hösten men jag är en människa som trivs bäst i strålande sol o +25.
Ska snart dra mej ut o gå en timma i skiten o sen hem till tvätten o spisen igen;)
Har suttit o kollat lite presenter till Jessie o hittar på tok för mycket prylar vill ja lova, de är ju snart jul oxå.
Nu har snart alla jul saker kommit in på jobbet o det känns som att det var inte länge sedan vi var där förra året, med ännu tidigare o längre dagar, jobbar ju mycket sent numera vilket är trevligt ibland men absolut inte så här mycket som jag gör nu, men det ändrar sig snart har det lovats så det ser jag framemot.

Om jag inte hade haft en sådan mördande huvudvärk så hade idag varit en perfekt tv-spelsdag men med lite frisk luft mat o kaffe så kanske vi vänder på de oxå;)

Bilden visar hur den nya väggen i vardagsrummet blir snart.
Nu ska det bara letas upp en ny röd tråd för hösten o vintern där oxå när allt annat nu ska bytas ut, ska bli så skönt att slänga ut all skit så ni anar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0