lääääänge sedan

Ja att skriva här är något jag verkligen är sämst på.
Just nu är det fullt upp med allt känner jag, fast o andra sidan är de inte alltid så i mitt liv?
Min årliga höstdvala  började nog ovanligt tidigt i år o lär väl hålla i sig lagom till våren.
Samma varje år, man känner att man bara vill vara ifred från folk.
De som känner mej vet att jag inte är o aldrig varit hon som springer på krogen o ät ute o festar.
Att träffa folk hemma o käka middagar o drika ett glas vin lr över en kaffe de tycker jag är så härligt.
Tyvärr har jag inte ändrat mej men min omvärd har....
Jag har en nära anhörig som svävar mellan liv o död...men livet måste gå vidare tyvärr.
När livet vänds upp o ner vill jag nog vara ännu mer nära de mina.
Förutom dom känns det ganska tomt just nu....men det är väl för att jag inte är den som är ut o flänger runt.
Jag kanske är hemmakär? va fan de nu är.
 
Mina vänners intresse är att träna o fika o för vissa festa... skulle nog villja säga att jag inte direkt delar mer än kaffet med dom i de fallen.
Träning, nä jag tcker det är piss tråkigt o de jag tränar funkar jätte bra för mig just nu så varför ha ångest över sånt man inte behöver.
Andra får göra precis vad dom vill med sina liv, jag känner inte att jag behöver ha en åsikt om de.
 
Jag är så otroligt glad öve att jag jobbar där jag gör idag, att ha en chef som man kan prata med om allt o som vill att alla ska utvecklas.
Jag har sagt de förut men jag älskar mitt jobb o mina underbara arbetskompisar.
 
Vet inte om jag berättat att vi har katt men iaf så är han just nu ny sydd efter sitt senaste äventyr men mår kanon o är mer vild än en kattunge för tillfället.
Igår började vi resningen av altantaket så om inte allt för lång tid så har vi tak där oxå.
Nästa jobb blir att göra klart badrumet o sen Jessies toa o sen hennes rum....dyyyyrt.
Ja sen rullar de väl bara på med garag o skit som ska byggas o byggas om men de mesta blir nästa år under vintern grejar vi bara inne.
Man blir aldrig klar.
 
 Satte i löshår på Jessie förra veckan o de blev såå fint, en liten tidig pressent är ju lite mer än 2 veckor kvar tills vi fyller år.
Nä nu är de väl dax att göra lite nytta innan jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0