tankar

En dag som varit många tårar o tankar. Tankar om vad som kommer att hända. Att vi måste gå i enad front genom detta, detta är något som drabbar oss alla på olika sätt. Idag bad jag min vän ta med sig två stenar hem från resan hon är på, stenar för att minnas början på resan hon nu ska ta. Det kommer bli tungt för många av oss ett tag, men ibland måste man falla för att stå stadigare igen. I vårt team behöver vi vår vän så otroligt mycket, hon är lite av limmet som håller oss samman. En människa med ett hjärta av guld, som alltid vill alla väl varför händer sånt här en sådan människa? Ibland undrar man vad meningen är med de, att man får lida trotts detta. Som sagt mycket tänkande har det varit idag, har 150 saker i huvudet ja måste komma ihåg tills i morron o 46 dubbel pall som ska fixas i morron plus allt kontors göra som jag lär mej, men nu biter vi ihop o kör, de finns de som har det värre än jag..... 4 veckor rökfri i morron. Glöm inte av att du är värdefull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0