min nya vän

fast det är inte riktigt min vän, om jag ska vara helt ärlig så hatar jag henne.
Men hon har lovat att jag får pressa mej mot henne dag som natt o vem kan säga nej till nått sånt.
Ja nu undrar ni väl vem denna knepiga människa är o  vad jag betalt henne för detta...svaret är inget o hon är en boll...ja min gymboll.
I morrse slog fetångesten mej med sin svettiga hand ska ni veta. att se ut så här är inget som går för sig.
Så nu är det piller o träning minst varannan dag som gäller fram tills tid o evighet, ja iaf när de kommer till träningen.
När man lever ihop med någon som är så aktiv som min älskade sambo är så blir jag ist för aktiv en slappis o får ångest över att ag inte gör nått jag oxå.
SEn känner man sig fet o vill helst bara gå runt i ziperall o aldrig visa sig i kläder som sitter åt...men de e ju inte riktigt jag, jag har alltid varit smal.
Jag kan leva med att inte vara så smal som innan för det kan jag ju själv se att det var ju inte direkt friskt men mitt mål nu är att komma i form, så oavsett väder lr vind, ja nästan iaf så jävlar ska det tränas inne lr ute
Ja har ju gällt om detta länge nu men nu sedan jag slutade röka så vet jag inte vad som hänt med min kropp, något mindre bra är de iaf o de måste man ta tag i, hur jävla tråkigt det än är, för jag hatar det verkligen.
Att gå med någon är inga problem men själv jag blir ju uttråkad bara jag kommer upp för backen framför huset...inte bra.
Så nu ska jag försöka lura mej själv att detta är ta mej fan de roligaste jag vet o så med lite tur så kanske det iaf inte är olidligt.

nä nu kommer Caroline så nu e de off too woek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0