jobb jobb mitt kär jobb

Påväg hem från jobbet då. Idag har jag ännu en gång insett vilken underbar själ min chef är. Visst de låter säkert jätte smörigt men det är inte riktigt min grej att göra. Jag önskar att fler haft så förstående o drivande chefer som vi har. Hon har verkligen förmågan att få oss att göra de lilla extra, ja alla kanske inte känner så men de gör verkligen jag, jag käinner mej verkligen bortskämd o stolt, detta är inget som hon någonsin kommer att se så jag kan ösa vad jag vill här av ris o ros, men faktum är att jag verkligen älskar mitt jobb o mina arbetskamrater. Snart hemma o i morron. Blev det jobb igen då jag fick med mej resten av skaran på att byta avdelningar:-) I morses var de minus o nu är de strålande solskenen de gillar vi. När jag stiger av bussen vankas det bära lecasten till garaget som pappa varit o köpt. Idag är det även 3 veckor o 3 dagar so rökfri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0