Idag är ingen vanlig dag

för idag e de min brors födelsedag;)
Så idag blir det underbart god tårta som vi var o köpte igår.
Jobbade förmiddag igår men ko ändå inte ifrån Överby för än kl var över 2.
Väl därifrån så var det hemmåt för att röja upp i garaget o åka till tippen.
Jag var verkligen helt slut när vi väl var klara vid 4.

Var på VCT i måndags o fick tid för att operera bort mina leverfläckar nästa vecka, världens mest osympatiska läkare, o hon ska skära i mej...


I fredags fick vi hem de nya stereo prylarna, har inget att beklaga förutom priset då.... som alltid när de kommer till dyra saker.
Har spenderat helgen med att åka runt o provsitta olika soffor, passar den på ett sätt så passar den inte på 3 andra.
För kort men djup nog, lagon stor men lösa kuddar, de e en djungel de här.

Snart ska jag åka iväg o jobba några timmar innan det är tårt dax;)
Har inte tagit mej för att träna med min "vän" på hela veckan, kass e vad jag är när det komemr till sånt här.
Hade någon däremot bett mej att greja en timma med huset om dagen så hade det varit ett mindre problem.
Så jag får väl ta igen de i helhen, ledig i morron då det är röd dag o vi börjar rivandet på baksidan för att börja isolera o byta alla fönster o dörr.
Jobbar ju dock fredag 6-15 o helgen 11-17 så jag kan ju itne vara med hela tiden, gäller att hinna mycket i morron.
Nä dax för att dra på lite mascara o sen iväg till bussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0