Canser....

Ända sedan i går vid 10 tiden har jag haft en klump i magen, något som sagt mej att detta är inte bra.
Ju längre klockan gick idag på morronen ju säkrare blev jag på att jag hade rätt, i förmiddags besannades mina farhågor.
En underbar vän fick beskedet idag att han har bröstcanser, jag har tusen hemska tanka i mitt huvude då min mamma oxå ska in för att göra detta test snart.
Alla jag känner som drabbats har klarat sig men det finns nog ingen som inte får anken död när dom hör ordet canser.
Man kan ju undra varför de ska drabba dom bästa o inte dom värsta...
Denna gången tog de min vän, men vi ska alla hjälpa henne så att hon kan ta sig igenom detta, att ge henne vilken form av stöd hon vill.
Hon är en underbar människa o jag hoppas av hela mitt hjärta att detta kommer att gå bra.

Man ska inte ser titta efter slutet i tunneln innan man äns är nära början....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0