Semester

Idag är det fredag o min första vecka av semester är nästan slut;(
Vädret har varit riktigt kass men o andra sidan har jag fått en hel del gjort.
Städat, vilket idag ser ut som att de aldrig hänt.
Målat o röjt lite, igår var Jessies skolavslutning så idag är hennes första dag på sommarlovet.
Hon har fått en ny telefon o i det ingick att vissa sysslor skulle utföras för att få den...
Ja som ni kanske anar tror jag knappt en enda sak har gjorts sen hon fick den, vilket betyder att hon har väldigt mycket att hinna med idag.
Idag började jag med mina OxieElite Pro igen, känner att jag mår mycket bättre när ja äter dom, tröttare men kroppen känns som att den är inte lika svullen o jag får inget sug efter saker o äta på i tid o otid.
Så fort jag slutade med dom märkte jag av de så nu kör vi i en månad o så träning, minst 15 min om dagen o gärna ut o gå på de.
Idag har jag än så länge kört 20 min med min gym boll så nu är det bara o bita ihop o få till de här.
Ja har fått för mej att det är jobbigare då jag aldrig behövt detta föut för att hålla mej smal, lite av ett nederlag.
Men nu känner jag att jag mår riktigt dåligt av detta så nu finns inte längre något val utan det är bara bita ihop o gilla läget.
Idag skiner ju solen fast de blåser rätt mycket men de hjälps inte, jag har hunnit måla nästan hälften av de som ska målas o klippt en kanin o städat hennes bur.
Jessie försöker med allt för att slippa klippa klart gräsmattan....går ju sådär.
Nu e de dax att återgå till jobbet efter lite lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0