jag borde

Ja nytt år o nya mål att sätta upp o nya planer.
Att lova en hel massa som man inte kan hålla känns helt onödigt, lite konstigt att man har så mycket villja o önskan om vissa saker men när det väl kommer till kritan så nä.
Att träna är en sån sak för mej, jag som alltid varit den pinniga är helt plötsligt den som är som alla andra lr kanske mer o de e inget jag alls trivs med.
Missförstå mej rätt ja vill inte se ut som en pinne igen men allt de här extra fluffet som har bosatt sig på min kropp känns inte riktigt ja.
Att gå ner i vikt är inte direkt något allternativ som är jätte bra men att få lite fastare kropp igen det känner jag är ett måster om jag tänker visa mej ute till sommaren.

Får bli att inhandla lite träningsprylar på jobbet tror jag minnsan.

Denna helgen när man äntligen är ledig har man fått gjort absolut inget alls mer än att ligga på soffan o sova typ.
Vi var iväg o speladde med goda vänner en tund igår kväll o på förmiddagen så var vi på berget o grillade.
Nu väntar ja på att restan av familjen ska komma hem, J är hos mina päron o P är o simmar.
Önskar jag hade en gnutta av hans motivation o ork, just nu är jag mer sovande än vaken  känns de som.

Om vädret är fint i morron när jag sluar jobbet så blir det promenad o en hel massa tid med djuren.

Var på torp en sväng i lördags oxå o inhandlade varsina nya jackor på rean inte alltid man kan spara över 3000 på de så de va lite kul o behövligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0