ledig

Idag har jag varit ledig o även igår, igår var de full fart hela dagen o ändå han man inte med så mycket.
Idag har de varit lugna gatan, trixat med tvätt o tagit de lite lugnt.
Just nu sitter Jessie o Maya i köket o vänter på att deras kaka ska bli klar, låter inte som dom tänker dela med sig;(
Fick veta att ett par kära vänner köpt lya i närheten av oss o ja blev såå otroligt glad, älskar att ha vänner när mej. Att kunna gååå dit jag vill, de är viktigt för den som hatar bussar o cykel, det blir inte för än efter sommaren vilket ju är lite synd men iaf något att verkligen se fram emot.
I helgen är det bo mässa i arenan o jag är riktigt sugen på att åka dit.
Tror jag får lura med mina kära föräldrar för P har säkert lyckats klura ut något annat att göra tills dess.

Nä nu luktar de kaka så nu ska jag tvinga dom underbara ungarna att bjuda;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0