vovve besök

Idag väckte jag en kråka, ja det lät iaf så när Jessie försökte prata.
Stackarn fick knappt fram ett ljud o bara hostar så idag blir det stanna hemma nerbäddad i soffan med filtar o täcke.
Vädret är sådär tråkigt att man inte direkt får lust att göra nått, men så tittar solen fram lite o så får man lite energi o så går den i moln.
Men å andra sidan ska jag väl inte göra för mycket iaf.
Idag kommer nog fix o trixar teamet hit o vill att jag ska försöka hjälpa till.
Får nog bli en annan dag tror jag, vill inte ha mera ont känner jag, igår kväll känndes det liiiiite bättre o så idag när jag klev upp så va de fan igen.
Men man ska se de positivt, jag vet iaf att jag har en rygg o nacke;)
Snart får vi lite sjukbesök av Pillan o vovvarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0