ut o in

Ja då var man inne igen, gick fortare än van jag trott att städa burar idag, men så har jag väl o andra sidan inte haft så få på väldigt många år.
Det var inte så hemskt väder som jag trode, fast jag har ju en liten vrå där det inte blåser där jag har djuren så de kan ju va de..hmm.
Väntar på att mami ska höra av sig för en tur till återvinningen med all skit, vill ju inte gärna ha de stående i garaget lr ute.

Sandy fortsätter med sit ringande o jag tror detta kommer nog röra om bra i grytan kanske till o med en hel massa.
Har suttit o fått lite nya ideer inför sommarens olika saker som man ju borde hitta på förutom allt de där andra som måste.
Ett nytt matsalsbord ut i medell stort av järn, trä och betong enda problemet är väl att jag inte kan svetsa men det kan man väl lära sig lätta då jag har en farbror som är svettsare o en pappa som oxå gör de så hur svårt kan de va...ja o få de snyggt lär väl ta sin tid kanske men;)
De e de värsta med sånt här väder, jag vill göra en massa saker gärna både måla, bygga o fixa allt på en gång gärna.
Det är nog extra drag i fixar delen av mej idag eftersom vi inte grejat någonting på en hel vecka.
Nä nu sk jag dra på lite kaffe till min kära mor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0