Ny bil

Ja nu är den äntligen vår, det blev en volvo V50 som P hämtade i fredags.
Så han o JEssie kom o hämtade mej från jobbet på kväller i den.
Jag jobbade ju hela helgen så på lördagen körde dom mej till jobbet o själva åkte dom till ikea.
Då vi sålt båda bokhyllorna så vart de da att köpa de nya byråarna som skyller va på hennes rum.
Så medans jag som sagt jobbade svirade dom runt på ikea o litea andra ställen o handlade.
Jobbade mellan pass så P hämtade mej o hemma väntade en jätte god middag o nästan ihopbyggda möbler.
Jag hjälpte en otroligt trött Jessie med de sista o sen vad de dax att hoppa i säng för en ny arbetsdag.
Söndagen började med kaos på jobbet milt sagt, jg kan nog nästan med en hand på hjärtat säga att jag trotts allt var nog den enda lite glada männsikan på hela stället.
Slutade radan kl 6 o de var skönt o komma hem lite tidigare till min krassliga familj.

Igår var det möten på skolan, kändes riktigt bra och framför allt skönt att det fixades så fort.
Nu är det bara att hålla tummarna för att detta ska gå bra.

Jessie fick inte bara detta utan även en ny tv, kändes billigare att köpa en ny än att laga en gammal o ändå inte ha någon garanti.

Idag jobbar jag till 22, jag hatar verkligen att jobba så sent o jag gör det en massa gånger denna månaden.
Men jag får väl vara glad att det inte är nätter, de kunde varit mycket värre.
Nu har regnet slutat ösa ner så nu ska jag nog ta mej en promenad efterspm datorn fått sig ett spel o inte alls vill samma som jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0