glad men galen

I tunneln tänds ljuset och jag går mot detta underbara varma.
Hoppet tänds plötsligt för att få gå i solen...så släcker ngon plötsligt lampan och allt känns plötsligt inte lika lätt längre.
De man kämpat för, var på vägen gick det fel?
Idag har varit en glädjens dag trotts allt, ljuset tändes o nästan bländade mej av gädje en stund.
Hade jag kunnat så hade jag hoppat högt, men med denna gam nacken så går fick jag nöja mej med ett glädje tjut;)
Kan inte berätta för vad ännu men om ett litet tag...
Men sen kom de dystra undan för undan..
Nu är bara frågan vad gör man som man inte redan gjort...
Jag borde ringa min älskade mamma o fråga vad hon gjorde för fel med mej som en gång gjorde de samma...fast ändå inte.
Innan man själv har barn tror jag inte man förstår, att skaffa barn kan nästan alla men att fostra och lära sina barn e inte de samma som något annat.
Hur ska man veta att man gjort fel innan de syns?
Men hur vet man vilket som var rätt, att ha ett sunt förnuft och lära rätt från fel,att lära dom att inte leka med elden men ändå springer dom emot den...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men...nu blir jag orolig vännen! Kram

2011-09-29 @ 07:59:28
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0