expedit hylla?

Tänk att när allt ser som ljusast ut så är de alltid någon som ska släcka lampan...
Ja insikten över att vi fick köpa ny diskmaskin var väl sådär och att Jessicas tv pajat var sådär men nu har även den datorn fått sig ett frispel utan like.
Nu har den stått i över 3 timmar o bara tuggat o laddat att stänga de stackars 3 sidor jag öppnade har än så länge tagit ca 1½ timma.
Jag hoppas att problemet går att lösa utan att behöva köpa en ny, detta sabbar ju mina morron rutualer.
Som tur e har jag ju min bärbara men den är seg som sirap numera o behöver sig nog en liten kick för att bli glad igen men den funkar jju iaf bättre än den andra.
Men man kan väl inte få allt här i livet;)
Annars är allt jätte bra, har haft en riktigt trevlig helg med kalas och många skratt vill jag lova.
Denna veckan blir kort på jobbet jobbar bara 3 dagar o så till helgen blir det kräftskiva hos Henrik o Malin.
Grejade lite igår med huset, grävde ner rör för de nya stuprören och grävde upp alla plattor och började iaf all lägga tillbaka en del av det igen.
Kittade fönster o målade lite av varje, han även gärva upp o plantera om gammla o nya jordgubbsplantor o slänga alla rabarber.
Idag står det städa på schemat för här ser ut som kriget, lite beror på att Jessie började städa o då ska ju allt lixom fixas på en gång o gärna sorteras  bland sånt som ingen ser o riva ut o sen inte orka mer....hmm.
ska försöka plocka ur hyllan i vårt sovrum o sätta ut den på blocket så letar någon en stor EXPEDIT hylla för tv så finns det en tillsalu här, dom är otroligt bra men nu ska det in nya byråer ist ska även plocka ur vår och plocka isär den lr om vi ska ställa den i garaget när kaninerna flyttats ut, ska försöka mej på det i morron så att man får lite mera plats där inne, ska ju trotts allt få in en bil i garaget snart.
Nä här blir inte mycket gjort, känne att jag bara villslänga saker idag så jag kanske borde ut o röja lite bland vira grejer i förådet o i alla lådor som står här inne.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Har du rensat den bärbara på länge då?? Alltså, diskfragmentera och allt sånt, om inte så gör det så städar den upp lite och så kanske den funkar bättre sen =)

2011-09-06 @ 10:22:43
URL: http://lolabambola.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0