död

Ja det är lite så min kropp känner sig, nu tror ni alla att detta beror på att vi igår natt var på kräftskiva men icke.
DEt var troligen något jag åt som gjorde att jag blev dålig, så natten kunde slutat bättre om man så säger.
Men kvällen va jätte trevlig o Jessica var med oxå o hängde med Alex o Robbin.
Kidsen gick till jobbet o käkade.
Malin o Henrik svängde runt i sina Ziperaller;) fan ja vill oxå ha en.
Just nu ligger jag på soffan o fundrar på vad jag ska våga äta o hur den ska komma att hamna framför mej på bordet...
P ligger bakis i sängen o Jessie ligger på sitt rum o spelar o tjötar med någon polare.

Mamma kommer hem idag från läger med fub o stackars pappa ligger hemma i feber som Jessie smittat honom med.
Fins finget värre än när pappa e sjuk o ensam hemma, tur att mamma snart e hemma igen.
Inget grejande denna helgen alls vilket känns helt bananas, vi var ut o kollade lampor i lördags men vi köpte aldrig några, de kostar verkligen skjortan vill ja lova er.
Nä färdig svamlat för idag, nu ska jag väcka en älskade andra hälft o se om han vill kocka lite;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0