konst o kläder

Usch ja har inte fått många knop gjord idag, sovit o sovit o sen upp o duscha o sen tog jag en sväng till MAria för en kopp kaffe.
När ja kom hem fick ja lägga mej igen, är helt slut i kropen o febern kommer o går.
har funderat lite på vad jag skulle kunna tänkas köpa för mina pengar jag fått i present...
Hittade en sida med parfym på nätet, vilket gjorde mej lite halv sur samtidigt som jag blev glad.
Köpte ju bl.a parfym till Jessie i present på kicks när dom hade lite rea härom helgen, parfym är ju så satans dyrt.
men att det skilde flera hundra i pris gjorde mej lite sur, då kunde jag ju ha köpt 2 ist..ja ja då vet jag till nästa gång att jag inte handlar på kicks.

Vet inte varför men när man väl får pengar att köpa till bara sig själv så kan man antingen inte hitta något lr så blir man snål som fan, de kanske bara e jag men att handla på rea är för mej mycket roligare.


Detta är en sån sak som jag vill ha men ni kan ju gissa vad resten av min kära familj tycker om detta;)
Kläder, smink, parfym o inredningprylar, åhh vilken beslutsångest man kan få.
Har hittat ett par konsträrer jag bara älskar som har lagt ut sina alster på styleroom.se
Här tex
 
gå in o kolla denna killens blogg om ni vill se mer.

Ett inredningsforum fullt av ideér o annat som jag verkligen kan rekomendera alla.
Nä nu e de dax för att försöka ställa sig vid spisen o svänga ihop något lätt o dra i sig lite mer ipren.
Snart kommer båda mina älsklingar hem, så härligt.

Efter maten ska jag spendera resten av dagen nerbäddad i soffan o tycka lite synd om mej o hoppas att jag e frisk tills på onsdag för då e de jobb dax.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0