pynt

Idag har varit en ledig dag o den har varit lång fast kort o helt tom på ork.
Har hunit greja lite iaf, fikat med Maria en snabbis o pratat med Sandra.
Han även med en sväng ut o gå innan ja gick till affären för o handla lite.
Knepigt de där att kyl o frys känns som dom ekar tomma trotts att de känns lite som de bara e 2 veckor sedan vi handlade, tidne bara rusar iväg de är redan onsdag idag o halva veckan har gått.

I morron är en härlig dag på Rusta igen;)
Efter jobbet kommer Sandra o sen ska vi ta en välbehövlig fika, vi hinner inte ses så ofta men de tar vi igen i telefon vill ja lova.

Nu sitter jag o ser på sjukhuset, att folk skadar sig o sånt de kan ja ta fast man ibland kan må illa o få ont i magen men när folk föder barn o skriker o gapar sånt gillar jag inte.
Fattar inte äns att man vill ha någon som står där o filmar detta, vackert,, nä de e allt annat än vackert skulle jag nog säga.

Jag är så gott som helt fri från min hosta oxå vilket jag är otroligt glad över då det ju inte är många donken dagar kvar nu på schemat sen är de rock n roll på rusta, åh de är som o va i himmelen.
Att få ta lite egna steg o att folk visar att dom tycker att man gör ett bra jobb är både ovant o kul.
Att ha en chef som är öppen för förslag och som lyssnar och tar in och värderar alla medarbetares åsikter och låter alla göra sig hörda även om det bara är små ord.

Nu kommer snart älsklingen hem från simmandet o en åker till mormor för att ha lättare o ta sig upp i tid till skolan i morron.

Så snart blir de lite soffhäng med P o sen tidigt i säng då jag ska upp strax efter 4...blä, men ack så skönt att sluta kl 10;)

Måste tippsa om att vi fått in snygga saker på jobbet bl.a "indiska" lampor för stearinljus finns i 2 olika storlekar för 199 0 299:-, väggtexter med olika budskar från 50:- och julen ska vi inte äns prata om till o med jag blir helt jultokig, allt från tuffa tomtar o tuffa lampor till gardiner o stearinljus.
Nä nu kommer pappa o hämtar barnet så dax o slå ihop för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0