Nytt jobb, som sänt från gudarna...

Nu kan jag äntligen berätta;) Jag har nämligen fått nytt jobb.
Jag är sååå otroligt glad över detta samtidigt som det skrämmer en från vett o sanns.
Att sitta i sin lilla båt år efter år gör att man dag o natt vet vart man ska styra i både lugn o storm.
Men at nu sitta i en båt utan att äns ha fått åror de känns hemskt men oxå hemskt kul.
Att någon ser att här finns någon som passar hos oss och som kan få oss frammåt, den kännslan är helt underbar.
Min nya chef är så otroligt härlig, en frisk fläckt på ett stormigt hav.
Hon är noga och hon finns där för att hjälp och leda, inte direkt de jag har som vana att vara bortskämd med det sista.
Mina na kollegor är alla jätte härliga och jag känner att detta passar mej såå bra, inga sena kvällar o nätter inget ut o in i frysar o ut i regn, detta kommer att bli så bra.
MEn jag kommer inte sluta på donken helt utan har bara gått ner i tid för att ha så mycket tid som möjligt för jobbat på Rusta;)

Men nu drar ja o donkar;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0