kläder o möbler....

ja då var det måndag igen o strax drax för att dra iväg till jobbet.
idag blir det 8-17 o i morron är man ledig, kör lite varannan dag denna veckan;)
Hände en sak i förra veckan som fick mej att verkligen både önska fan själv o bli så jävla arg.
De kanckar på dörren så där lite glat som att de vore grannen så jag sprang genast till dörren o vem står där?
Ja 2 st svartklädda människor i medelåldern, vad tror ni dessa vill?
Jag ser en bok o en bild av en uppspikad gubbe o jag känner att blodet börjar koka o värre blir det när idioten öppnar munnen o säger.
-Hejsan, jag hoppas att allt är väl med dej idag, vi går runt här och berättar lite om gud.
Då mitt svar blev att jag är inte intresserad.
Då fortsäter han, - Ja ha ( ser otroligt förvånad ut ), vad är du inte intresserad av?
Inget av de ni har att berätta, och inte av att bli påhoppad vid min egen ytterdörr.
Sen slet jag igen dörren innan jag skulle spotta ur mej något annat som jag skulle få glömma.
Jag tycker att det är förjävligt att man ska va tvungen att behöva utstå sån här skit.
Inte fan går jag hem till folk o försöker tvinga på dom saker.
Mej vetligen är jag fullt kapabel att gå till kyrkan om jag hade vvelat vilket jag verkligne inte vill.

Helgen har bestått av en jäkla massa handlande av både de ena o andra men mcket kläder, igår gick de i möblernas tecken men inget fick följa med hem förutom en hel massa mat.
Kände nog att jag handlar häldre på ikea o får bättre saker o större för mindre pengar.

Drog ett spel i lördags hos maria o henrik o till Pärs lycka så vann han denna gången;)

Nä idag hoppas jag det är bra o roligt folk på jobbet så jag slipper deppa ihop helt.
Längtar redan hem då jag drömt hela natten att jag inte kunde sova o bara vaknade heeeela tiden...
vilket öde, ha en bra dag allihop o ta hand om er i höst mörkret


Kommentarer
Postat av: M

Börjar med o tacka för i lördags...Trevligt som alltid.

Dom där var här hos mig med, fast en man med sin typ 10 åriga som. Blev också ifrågasatt vad jag inte var intresserad va. Om jag skulle vilja så söker jag mig ju dit o vill inte bli påhoppad vid dörren.

2011-10-10 @ 08:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0