jobb, jobb, jobb

Igår Rusta jobbade jag o som alltid lika trevligt o roligt, fick lära mej lite nya saker som för mej just nu lika gärna kunde varit en kurs i latin,
Men de kommer med tiden som allt annat.
Idag o fram tills onsdag Donken jobbar jag sen en ledig dag o sen e de på igen i en vecka till.
Så kommer det typ att se ut fram till någon gång i januari med en ledig dag i veckan men de är bara bita ihop o gilla lägen, det är ju inte jultider året om;)

Känns tråkigt att inte kunna gå på marknaden i morron, inte för att jag i vanliga fall är så noga men när man inte kan så vill man ju gärna gå.

Hade en hel massa fika o möte inbokat igår men tillslut så blev allt inställt o de kanske va tur, ja va så trött när jag åkte hem att jag nästan somnade på bussen.
När jag väl kom hem så han jag stoppa i mej lite sallad o sen stensomnade jag till kl var halv 3.

SEr sådär fram emot denna jobbhelgen med löning o extra aktiviteter med allt vad det innebär, o så säkert 5 sjuka för att göra glädjen lite större.

Nä dags att dra på sig skorna o åka iväg, idag åker jag bil med underbaraste mami<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0