Gnäll

Fy vilken icke bra dag det här är. Knappast sovit alls, har hostat som galning hela natten. Bihålorna värker o huvudet känns som de ska sprängas. Kommer bli en väldigt lång dag idag känner jag. I morron jobbar jag på Rusta o innan dess har jag en halv bok med info jag behöver läsa. Känns lite som att dygnet har för få timmar just nu. Men de köper sig väl. Ska iaf försöka komma hem tidigare idag så jag kanske kan gå in o få mera dunder dricka:) de enda jag vill lust nu är verkligen att få sova bort detta. Som det ses ut nu har jag ca 8 dagar kvar i år på donken, ja ni är några som nog fattar den känslan sen är det ytterligare 3 månader innan det är dax för frihet. Fy jag gillar inte o va såhär, lite ynkligare är jag för att jag tog min spruta igår, så nu är jag inte bara sjuk utan även hormonell som få. Jag gissar att det är åldern, vilket som så var det nog inte en bra dag att ge sig ut o prova kläder, allt satt fel o fult o jag kände mej som en stoppad julkorv på mellandagsrean. Sola skulle ju inte skada min stackars bleka kropp. Min över kropp visade sin bättre sida så den fick iaf med sig 4 olika toppar hem från sisters o mq, under delen fick inget alls som straff. Måste på något vis komma på en lätt o bra lösning på problemet kom i form, mina tidigare knep sluta äta funkar ju otroligt bra men är ju lika dumt som det låter. Att träna jo om jag hade haft en PA, kafet är nog så illa med mej att en personlig assistent nog hade varit lite av ett krav, ni vet någon som hämtar, hjälper skriker o sen kör dej hem. Gym hemma det här vi men ingen plats o ingen lust. Nä jag behöver nog en liten morot för detta. Som att sund o snygg vore så fel. Idag e som ni märker en riktigt gnällig dag. Vi får väl se hur länge jag härdar ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0