tid som inte finns

Ja idag är min lediga dag, den började tidigt o det känns rätt skönt för vi har trotts allt hunnit med både lövkrattande, tvätta bilen, styra upp i kaoset lite iaf o även lämnat allt skräp o pantat en hel massa pant o även tagit hand om djuren lite extra.
Får så dåligt samvete när det kommer till mina små för jag har verkligen såå lite tid nu känner jag så jag är glad att dom bara är 4 o inte 15 som förra vintern.
Inte snö så långt ögat når o en endag dag som varit rätt kall -5, men vinter däcken e på så nu kan de komma när de vill;)

nästa helg är det första advent o då ska jag på tisdag hinna röja fram allt som då ska sättas upp, jag smygstartade med köket lite idag men på tisdag får jag ta resten för det är nog min enda lediga dag.
Idag är det ju söndag o det betyder söndagsmiddag med M.
Så nu är dom o simmar o sen blir de käka o se på film innan de e dax o hoppa i sängen för en tidig morron på jobbet.
Härligt, jag är så glad att jag fått denna chansen till ett nytt jobb att göra nått som jag verkligen älskar, inte alla delar de hade väl varit o ljuga, vet inte vilken de är än men de kommer väl:P
Denna helgen har man iaf märkt av att snart e de jul o framförallt att på söndag ska alla grejer i fönstren upp.
folk handlar som aldrig förr o nästa helg lär bli värre o även närsta o nästa, ja ända fram till julafton vi har faktisk öppet på julafton oxå så är ni sent ute så kommer ni till rusta o handlar vi har allt i julklappsväg.
Själv har ja inte köpt en enda julklapp ännu....
Vet inte när jag ska hinna, har ingen tid över till något känner jag, all ork jag har lämnar jag av på jobbet just nu men jag vet att det kommer att lugna ner sig senare när man är inne i allt mer.
Detta jobbet är så mycket mindre stress än vad jag är van vid o det är såå himmla skönt.
Vill ha lite mera tid till vänner men ja som sagt tid finns de inte så gott om nu som förr, lr hade jag tid då? nä antagligen inte..hehe
Nä dax o röja lite mera o börja med maten..


Kommentarer
Postat av: Linn

Ville bara titta in & önska dig en fin tisdageftermiddag/kväll! :)

2011-11-29 @ 15:55:00
URL: http://nattstad.se/linnhahne

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0