snor o host

Man kan ju undra va man gjort för ont för att inte få va frisk.
Bara för att jag råkade yttra att jag äntligen var frisk så fick ja de här knaset med min mage o så när det iaf verkar ha blivit om än lite så bättre så kommer den jävla hostan tillbaka i full fart igen, denna gången med en trevlig snuva som kompis.
Idag har jag jobbat halvdag 6-10, en skön dag på jobbet har gjort lite nya grejer som jag fik lära mej förra veckan lite men idag gjorde jag dom helt själv;)
Stod i kassan i måndags o om ja får säga det själv så gick de riktigt bra tror ja.
Om ett par veckor kommer dock våra nya kassor o då är allt nytt för alla igen, så 4 olika system på bar ett par månader...de e lycka, men oxå lärorikt men vet aldrig vad framtiden bjuder på.

Imorron går ja till 3 så nu måste jag lyckas klura ut en middag för dagen o mat till imorron på jobbet oxå.
Sen måste ja en tur till affären då jag totalt glömde av de när jag åkte hem från jobbet idag.

Ska testa en ny sak med mitt hår nu när jag äntligen fått det att börja växa igen, så jag bad mamma köpa hem recinolja.
Det är nämligen super bra för håret o det växer fort som attan, 5cm i månaden ist för 1cm;) så nu ska håret smetas in o så ska vi se om det är lika bra som alla säger sen, vill bara att mitt ska växa utan att ja ska behöva knapra piller som ja ändå glömmer o ta.

Nä dax o klura ut dagens middag o leta upp mera nässpray....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0