Morsdag o en massa djur

Igår när jag jobbade så var mina föräldrar uppe i Strömstad o hämtade Marilyn uppe hos Pernille på Angoragarnet.
MAn ser sådan skillnad från uppfödare verkligen, hon är nog verkligen en av de finaste jag fått hem genom åren, vilken päls, hon glänser som om hon vore vaxad;)
Hon e suuuper go lugn o snäll, inte kelig men det komer med tiden när man lär känna varandra bättre.
Mera bäbisar o fotade ungar, de små klarar sig fint o käkar o dricker som bara den.
Nu ska jag dra mej mot jobbet, skulle få så mycket gjort idag men nu blev det inget alls ist.
Så kaffe va bara o stänga av o tätten o disken får ta hand om sig själva.

Igår på morsdag fick jag parfym från NC o smink från Dior;) De va inte illa minsan.
Dom är sååå goa.
Skönt att jag slutar tidigare idag för att jag börja´de tidigare så jag kommer hem till dom o får mysa lite.
I morron står bygga ställning o fixa djuren o burar högst på listan.
Om vädret vill sig även lasta grus, usch va tråkigt men de måste ju göras tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0