Melly jakt



Tittade på kort jag lagt in denna dagen förra året.
Fina Amerikanare o mitt hjärta hoppar ett skutt i takten med musiken jag hör när jag ser korten;)
Jag har svart hår o är brun som attan o Jessie är mörk men kort håtig.
Tänk vad saker ändrar sig på bara ett år.
Idag är jag ledig men jag har än så länge inte gjort så mycket mer än jagat kanin druckit kaffe o jagat lite mer kanin o så bärt sten o grus.
Solen lyser som attan o jag är sååå otroligt glad över det, men jag har ett huve som bara vägrar göra ontm så typiskt.
Snart ska jag iväg til pappa o bygga ställning, hur han nu tänkt sig de med en unge som gråter av att gå upp på vårt tak nästan;(
Vem var det som stal de orädda jag förr ägde?
Nä nu ska jag försöka lära en kanin att gräs är något man faktiskt kan äta, kanas Melly.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0