tårar av....

Idag har vi haft besök på kvällen av Pilla o Fredrik.
Ja dör varje gång, ja de e sant.
De är få människor som kan få mej att gråta floder, men Fredrik han kan han de vill ja lova.
Roligare människa vet ja inte när ja såg sist, jag är så glad för Pernillas skull att hon träffat en så himmla go kille.
O då även för mitt eget höga nöjes skull oxå så klart;)
Alltid lika underbart kul när dom kommer.
Vi har planerat i evigheter att åka hem til dom men..ja bara för man har en karta o en bra plan behöver ju inte de betyda att vi e så bra kartläsare om man så säger...tummen med tid sitter jävligt långt inne.

Dom hade även med sig Fredriks nya "sälj grej" riktiga pizzor som är färdiglagade o kylda klara att värma i ugnen i 3 min.
Kommer i riktiga pizza kartonger o smakar....ja tro de lr men dom smakar sååå himla bra o riktig pizza.
Käkade tom veg pizza o den va grymt god.
Kommer dom till stan så köp för gudskull, tänk själv köpa pizza o ställa in i kylen o värma när du vill ( håller 2 veckor i kyl).
Tror/hoppas denna affären kommer gå lysande för han.

Nä nu ska jag hopa i säng o försöka sova eftersom jag snart ska upp igen o sticka armarna i oljebaden till morronen o ta hand om vår lilla praktikant.
En jätte go tjej verkligen, känner mej nästan som hennes mamma då hon ju bara e 2 år äldre än Jessica o påminner såå om henne så de e hemskt.
Då ju Jessie vill ha syskon men inte jag riktigt vill hjälpa till på den fronten har jag tänk kidnappa L o ta med henne hem;)
Nä....men gud va kul de hade varit med 2 st fjortisar som inte vaknar på morronen o en galen morsa...yes!!
Om ja e galen...ja lite fast bara på skoj...*s*

Nä sova va de, nu ska jag gosa ner mej hos min sovande o snarkande älskade hälft men min bok i örat.

Sov gott mina vänner, i morron är en ny o kanske ännu bättre dag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0