begravning....

Idag känns det verkligen som om våren är här när man tittar ut.
Vaknade av att det var strålande sol ute.
Har massor av saker som jag ska få gjort idag med de e då det knasar sig på något vis o man får inget gjort.
Men nu ska jag sätta fart igen.
Ska ut i trädgården o fortsätta gräva....ja ska gräva en grop till min älskade Artemis.
Han dog i lördags o jag har ännu inte förmått mig att begrava honom.
Han ligger i sin lilla låda ute i garaget.
De känns så hemskt att han är borta, Jessie har gråtit floder verkligen.
Han lever kvar i Morran iaf o jag har lovat spara en unge från henne.
Du finns i våra hjärtan min vän.


Igår fyllde Saga 5 år, tänk va tiden går fort.
Det var lika kallt den vintern minns jag innan hon föddes. en massa snö o ja o Anki var på tävling i Borås när hon var hög gravid.
Vilken tid de var.
Ja saknar den tiden otroligt mycket, när man alltid fanns 10 min ifrån varandra.
I början var det som att missta sin ena arm, man känner sig inte rätt.
Men med tiden lär man sig att leva utan, men det betyder inte att det inte gör lika ont.

Nu måste jag sätta igång om de ska bli någon fin begravning innan solen går ner...


I morron fyller älsklingen år;)


Kommentarer
Postat av: lovisa

allt bra idag?:)

2011-03-19 @ 13:32:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Pernill

Usch lille fine då :( stackars litren.. huua :(

2011-03-21 @ 15:12:42
URL: http://pernillaaa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0