trött

Vaknade nyss ur en dröm där någon slog av benen om o om igen på någon som var en vän, när benen var klara så började dom med armarna.....
Hatar att vakna upp av sånt o inte kunna somna om, jag har hicka som en tok o ingenting hjälper för att bli av med de.
Ute är det regn och det blåser som bara den, sånt får mej alltid att inbilla mej att det har hänt något som inte borde hända, någon har kört av vägen lr brutit ett ben lr vad som nästan, men känslan av att vakna av mardrömmar få mej alltd att bli rädd på något vis, vädret gör sitt oxå.
Idag när jag kan sova längre oxå de e så typiskt.

Idag är det äntligen skolavslutning, just nu är jag tacksam över att vi kommer att vara inne o inte ute som vi annars i värmen o sol varje år gnäller om att vi önskar att dom kunde byta ute på sommaren o inne på vintern men nä, men som sagt idag när man ska gå i klänning o regnet vräker ner så är jag nog lite glad åt de iaf.

Tänk vad åren går fort, man har alltid hört gammla som pratar så om att åren rusar förbi, jag känner verkligen att var tog dessa åren vägen?
JA minns det som igår när jag slutade 6an, man trode att man var störst o bäst o kunde allt, det var sista sommaren av frihet på något vis.
Spenderade hela den sommaren tillsammans med mina då nyfunna vänner i stugan och vi vek inte en tum från varandra.
Vad vi gjorde? Ja du just nu kan jag bara komma på att vi gick o cyklade konstant *s*, låter som en gammal tant..-När ja va liten fick man minsan gå överallt o vi hade 4 mil till skolan.....bla, bla, bla.
Nä så illa var de inte kanske men vi bodde alla en bit ifrån varandra.
När sommaren var över o man tog sina första steg in på okänd maark på sin högstadieskola så var man inte längre så tuf.
Jag hade turen att mina barndomsvänner gick där redan så jag klarade mej fint.
Jag är glad att Jessica inte börjar på en lika stor skolan som jag.
Jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas i stan till hösten.
Hoppas bara regnet kan avta lite så man inte ser ut som nått katten släpat in sen.
Jessica har beställt jordgubbar tills i dag så de ska hon minsan få sen.
Nu ska jag hämta min telefon o mitt täcke o slumra lite till mix megapols morron från gbg, dom är heeeelt underbara o lyssna på o jag är mer död än levande.
Skulle tagit med mej extra redbull frpn jobbet igår, vi fick nämligen vårt årliga avdropp från redbull flickorna;)
Tänk vad så lite kan glädja, tycke fler ställern borde åka runt o ge oss lite saker;)

Tog en snabb fika med Mia efter jobbet igår o pratade mer om vår kväll då maten o alkoholen ska flöda, ja inte bara de men det låter fint om vi inte sa ett ont ord om någon, vilket vi ju aldrig skulle göra.
Ser verkligen fram emot den kvällen o jag hoppas verkligen att vädret är med oss då annars blir de inte lika kul om regnet öser ner.
Nä täcke var de annars kommer ja va dö sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0