Matsalsbord

Ja idag är det tillbaka till jobbet igen....Suget efter det kan man säga är ganska så obefintligt.
Jag vill häldre va hemma o greja o städa o kanske sitta lite i solen, men jag är ju iaf hemma igen innan solen gått ner så man får va glad för de lilla.


Ska strax göra mej klar o åka, önskar jag kunnat somna om när Pär åkte till jobbet men de gick inte alls.
Idag serveras det tydligen god middag vid matsalbordet när jag slutat;)
Inte illa vill ja lova, Jessica o Pär hjälptes åt att skruva stolar medans jag skulle klippa gräset.
En slad senare, jävla as säger ja bara.
Ja brukar alltid va så noga med hur jag kopplar o grejar o idag hade jag väl tankarna på något helt annat o det slutade med en 25 m lång kabel mindre, jag hittade iaf en ny o gräsmattan blev klippt iaf.
Så här såg det ut när jag kom in...

kortet är taget med mobil så därför e de lite kass.
MEn det blev verkligen så himmla bra.
Så nu kryper det i skallen över hur vi ska göra med resten av rummet.
Maria o Henrik kom förbi precis när kaffet runnit ner så vi satt ute i solen en liten stund o pratade.

Till helgen blir det mat o goda drinkar med goda vänner, ska bli såå kul;)
S´å då blir det lite knytis, alla tar med sig lite egen mat o lite att dricka så fixar vi lite sallad o sånt som efterätter o lite drinkar.
Nu e det bara o hoppas att vädret håller i sig så att vi slipper regn o kan sitta ute o grilla.

Nä om man skulle dra på sig en feja o kamma sig lite kanske...
Ringa mamsen o se om hon kanske vill ta lite skräp åt mej oxå så jag slipper hoppa över allt skit i garaget o förådet...

Nä då fick man iväg då, ta hand om er idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0