ja har ett sår

Då var allt målat för idag tror jag, får se om jag hittar lite mera plats o göra av resterande på lr om P kanske hinner såga lite mera idag så jag har något att göra i morron innan jobbet.

Idag har jag en sån där olustig saknad, saknad efter en männsiska som gjort mej otroligt ont men som på något vis alltid finns kvar.
Ibland känner jag att jag kanske är långsint men det är mest sådana här dagar när jag saknar att ha henne nära att sitta med en pinne i ena handen o en kaffe i andra o bara tjöta om allt o absplut inget.
Ibland undrar jag varför hon gjorde som hon gjorde, om det var för att vara avsiktligt elak lr om det var så hon då hade tolkat saker?
Men det förstörde så mycket, sår som aldrig kan läka till de som var innan.
Men saknaden finns alltid där iaf, att ha någon så nära sig som sedan kastar ner en i ett brinnande hav av lögner utan orsak är inte lätta att förlåta om man någonsin kan men hjärtat o hjärnan vill ju inta alltid samma.
När jag grejar o fixar blir det extra uppenbart att min bollplank för inredning och små idiotiska detaljer inte finns där....Tänk om man kunde plåstra om o starta pånytt? Även om det aldrig blir samma....Pling!
Vi kommmer ses på fredag undrar hur det kommer kännas....de var så länge sen.

Nä nog funderande nu ska jag gå ut o leta rätt på Melly som troligen inte alls är sugen på att gå in.
Idag går Veronica Maggio för fullt på sterion....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0