ikea...

Då var det måndag igen o bara att ta nya frsika tag inför de kommande 3 veckornas arbete som är kvar innan det är dax att gå på semester.
Helgen har innefattat bära tegel så att jag vid slutet av dagen såg ut som en rysk brotterska;) och på kvällen var vi hemma hos Maria o Henrik för ett parti Risk o även lite kortspel, en vinst till Pär o en till Micke som slog mej med ynka 2 poäng i Plump.
Igår vart det ner till IKEA igen o denna gången fick jag med mej både gångjärn till badrummet o uppläggningsfaten som var slut sist vi var där.
Hittade en massa saker som dom sålde ut men så tog vi ju inte med oss släp så de var bara att gråta lite sitlla o inse att de får bli en annan gång, okmmer ju en ny katalog om bara 1½ månad så då ska allt de gammla ut o in med nya fina saker på alla varuhusen.
Väl hemma vart det kaniner för hela slanten, en som köpte bur, en som hämtade sin kanin o en som ville få lite manikyr;)
MAria o Henrik var här o tog en kopp kaffe mitt i allt så jag var nog inge vidare sällskaplig men dom hade ju Pär som tog had om dom.
Efter allt de var klart tog jag o Maria sällskap till affären.
PÅ kvällen var man helt slut efter att ha sprungit runt på IKEA hela dagen o även på de övriga butikerna brevid.
Mina kära föräldrar slog äntligen till på en dator..o  då va den slut;) så typiskt,men dom finns kanske kvar här på Överby om man har lite tur.

Nästa helg är det midsommar o då blir det mssa mat o öl, helgen efter det blir det massa grillat o drinkar;)
För då kommer mina arbetskompisar hit, de ska bli så trevligt, Sandy jobbar så hon kanske bara hinner komma förbi en snabbis som synd är.
Men trotts de så hoppas jag att vi kommer få det super trevligt allihop.

Idag jobbar jag sent, hatar de verkligen men nu e de bara 2 sånna pass kvar så ja ska väl inte gnälla för mycket för sen kommer 4 veckors frid....lr ja inte riktigt men iaf inget jobb på jobbet.

Nä nu ska jag ut o röra på dököttet för de här med kondis e inte riktigt min grej längre, måste bli lite ändring på de nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0