Vin?

Ja då var man ledig i 4 veckor som sagt...
På denna tid ska tusen saker hinna göras klara börjas med och en hel mass annat som man inte kommer hinna göra lr så regnar det för mycket;)
Vilken optimist, nu sitter jag o väntar på P, jag har tagit mej en lite paus i grejandet bland brädor o hammare för att invänta förstärkning som säkerligen kommer villja sova.
Precis som mitt första hopp om hjälp gör brevid mej på soffan...-Ja orkar inte ja dör ja e så åååååå så trött....hm, fjårtis barn e inte va dom va förr.
Annat va de på min tid när man minsan fick hjälpa till i tid o otid vare sig man ville lr inte.
Nä det är väl bara att se titt att få rivit de sista om alla ska kunna hjälpa till här i morron med att få upp den nya väggen o i med nya fönster o grejer.
Det ska bli så underbart skönt att få det här klart så ni kan inte fatta,  2 av 2 sidor på själva huset är det nog som görs i år.
Nä nu e de ut o svettas igen innan de börjar o regna lr nått annat kul, vin hade gjort arbetet både roligare o lättare kanske nått man borde tänkt på påväg hem förut, attans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0