te o kakel....

Ja ledig idag o det betyder en miljon saker att hinna göra innan dagen är slut.
Svåraste för dagen är hitta 4 skruvar till en tv som vi skruvade ur för typ 3 år sen lr nått...
Har iaf hittat strömsladen o tämt 9 lådor med prylar.
Det börjar mera likna ett hem nu trotts att det fattas en massa saker.
Men som en klok vän sa se de posetiva o det gör jag verkligen när jag tittar igenom alla kort vi tagit.
En vecka innan vi flyttade in rev vi fortfarande väggar.
De som är värst av allt är att inte ha en diskbänk o diskho, hatt bara kunna hälla ut saker tar man lätt förgivet, iaf i ett kök.
Menskivorna kommer någon dag troligen i denna veckan så det ska bli skönt, måste hitta en betts som vi gillar o sen oxå ett kakel som passar....turkost? gud de e sååå fint o passar såååå inte in i vårt kök;)
Men någon gång har vi troligen ett helt annat köko vem vet då kanse turkos glasmosaik skulle sitta som handen i hansken.
O de passar inte med min sambo heller för den delen;) <så det blir nog svart.





Ja ett litet smakprov på ena hallen o köket.
Som ni ser så e ju lister en sån sak som jag hoppas sitter uppe iaf om 5 år.
Ni som har hus lr har renoverat vet nog vad jag pratar om.
Lilla hallen inväntar vit panel o nytt svart grått klinker laminat.
Nä bäst o ta vara på den enda lediga dagen fram tills nästa tisdag som det ser ut nu...


Kommentarer
Postat av: Gab

Höhö de där med lister, hrm jaduu.. Lister stör man sig på i början sen blir man typ blind och glömmer bort dom känns det som! giiiiftigt! ;P



Men fint blire hos er iaf! :) Får komma förbi med tronen så vi får kika på huset någon dag också. Pööössss!!

2011-01-31 @ 23:43:12
URL: http://dusunce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0