trött o tröttare

Påväg till jobbet igen då, sen e de äntligen helg, 2 dagars ledigt innan en vecka full av jobb drar igång igen.
Känner mej inte alls upplagd för idag.
Så mycket annat som snurrar runt, saker som gör en ledsen o man känner att ligga kvar i sängen o bara dra täcket över huvudet vore en bra ide.
Känner mej trött i själen idag, slut på ork o vilja.

funderar på vem som har mina ringar o mitt halsband numera lr om någon bara kastat de ute?
Ja de e trevliga kolegor man har tydligen men ingen verkar ju bry sig nämnvärt.
Just idag känns hela världen upp o ner o allt fel, så idag hade varit bättre att bara få va hemma o va tyst.
Igår trode jag att de skulle vara en sådan dag men så böev de inte, ja vet inte vad jag gör för fel, de gör mej så ledsen o förtvivlad när jag försöker allt jag kan o inget hjälper.....
Vem sa att de här skulle va lätt, nä ingen men när tar de slut?
Vi får aldrig andas ut o känna att de e lugnt innan nästa gång de bryter ut....

Nä då va de dax att leeeee igen då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0