svampbob o ren telefon

Ja en liten resume av helgen ser väl ut som följer...
I lördags var ju Pernilla o F här, de va jäte trevligt men kaptenen drog nog sin snara runt mej lite väl tidigt o efter att han äntrade mitt glas så är allt svart;)
Jag hade iaf trevligt så länge jag minns, inte bra o stressa o äta så lite inser jag.
Förvånades själv över att ja mådde jätte bra hela dagen igår tills frammåt kvällen.
Grillade ute i solen i går förmiddag o sen kom mami o papi o fixade antenen på taket så nu har vi lånat en av deras boxar så nu har vi tv;) ja ni fattar inte lyckan att bara kunna lägga sig på soffan o slö glo på tv.
Idag när jag precis klivit av bussen o vandrade hemmåt fick ja medelande av både Jessie o P om att båda mår jätte dåligt.
Så nu får vi hoppas att det är något övergående men eftersom alla man känner snart legat i kräksjukan så är de väl snart dax kanske, ja säger inte nej till ett par kg mindre;)
Nu ligger J på soffan o halvsover till svampbobb, vilket betyder att även jag måste se på de, men de e ju tv så ja ska inte gnälla;)
Vi började sätta upp smygarna i köket o hallen i fredags så nu börjar de se lite helare ut, vet inte varför man väntar med de små sakerna som gör så mycket in i det längsta varje gång? elefon även den numera är jätte ren;(
Sorry älskling, ja jag borde lära mej att känna i fickorna mej jag är tydligen obotligt dålig på just den biten, har doxk inte tvättat mer än mina tändare o lite pengar o spik förr men de kunde gott stannat vid de, inge bra så nu har babe ingen telefon alls..
I morron ska jag äntligen få mitt nya ID, ska bli riktigt skönt att faktiskt kunna visa de utan att halvt gömma de i plånboken för att ingen ska se att de gick ut för snart 3 år sen, så från i morron kan jag tom handla på bolaget om lusten skulle falla på;)
Igår fall lusten till att tvätta, den var så stark att Ps jobb t
Nä nu ska ja pyssla om min lilla älskling lite innan den stora kommer hem.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jasså du somna tidigt? Hahaa de menar du inte.. tror bestämt det tog ganska snabbt på dig :) Så går det när man är en svamp :)

2011-02-11 @ 12:45:10
URL: http://pernillaaa.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0