choklad o trevliga träffar

Ligger i sängen med mitt lilla hjärta som nyss proppat i sig pannkakor för glatta livet.
Båda hemma idag o inget har ja lyckats göra som är någorlunda vettigt mer än att få i mej lite tiller mot min huvudvärk som hälsar på så fort ja tycks vara ledig.
I morron kommer Pernilla o fredrik hit, ska bli skit kul.
På söndag ska ja hem till Bettan o lämna lite grejer till hennes små gooa ungar o tjöta lite på kvällen.
känns som att veckorna bara rusar fram justn nu, känns som de va förra veckan vi flyttade in nästan fast de snart är en månad sen.
Fikade med M&H en dag o dom tyckte att det hade ändat sig till de bättre sen sist;)

Börjar likna ett hem lite mer för var dag som går o till helgen blir det greja för då kommer papi o hjälper till.
Stackars P har jobbat så mycket denna veckan o ja tycker så synd om honom, åker jätte tidigt o kommer inte hem för än jätte sent.
Blir ensamt för J som får vara hemma så mycket själv hela tiden;(
Nu sk ajag dra på mej ett nylle o gå til affären o se till att iaf försöka ha maten klar när sälklingen kommer ifrån jobbet idag,kanske lite blommor o choklad...
Hoppas ni får en lika bra helg som jag hoppas att jag får.
// Kram


Kommentarer
Postat av: M

Det är så roligt att följa o se hur det äxer fram mer o mer. Ni har verkligen gjort underverk.

2011-01-29 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0